Home

Logga ut från Microsoft konto Windows 10

hur man loggar ut från Microsoft-konto på Windows 1

Logga ut Microsoft-konto från Windows 10 Steg 1. klicka på Windows 10 Inställningar och välj sedan Konton. Windows 10-inställningar. Steg 3. Ange lösenordet för Microsoft-kontot och tryck sedan på Nästa för att fortsätta processen. Steg # 4. Skriv nu användarnamnet, lösenordet och ledtråden. Steg 5. Klicka på.. Logga ut från ett Microsoft-konto Vissa funktioner som Bing Intressen och Microsoft Rewards kanske inte är tillgängliga eller kanske beter sig annorlunda när du är utloggad. Om du vill logga ut från ditt Microsoft-konto klickar du i det övre högra hörnet på ditt kontonamn på vilken sida på Bing.com som helst

Lägga till personer i en hemdator. Det bästa sättet att lägga till en person på din PC är att logga in med ett Microsoft-konto. Läs mer om Microsoft-konton i Loggar in med ett Microsoft-konto.. Välj Starta> Inställningar> konton>Family & andra användare.. Under Andra användare > Lägg till annan användareväljer du Lägg till konto.. Ange personens Microsoft-kontoinformation och. Om du använder en Windows 10-enhet kanske du har loggat in utan att använda ditt Microsoft-konto. När du följer stegen nedan kan du se vilket konto du använder för närvarande. Du måste logga in med ditt Microsoft-konto för att kunna synkronisera inställningar och inköp från Microsoft Store som gjorts på dina olika enheter

Du kan logga ut från e-postkontot i webbläsaren, men när du använder Outlook 2013 eller Outlook 2016 för Windows sparas programinformationen i Windows-kontot på datorn och är därför tillgängligt för andra när de använder ditt konto på datorn. Det kan därför vara bra att skapa ett gästkonto som andra kan använda på datorn Om du försöker logga in på Windows 10 och får felmeddelandet Vi kan inte logga in på ditt konto eller om du ser meddelandet Du har loggats in med en temporär profil i åtgärdscenter skapar Windows en tillfällig profil och loggar in på det kontot. ( Obs Som administratör kan du fjärrlogga ut en användare från sitt konto på en Microsoft Windows 10-enhet som är registrerad i Windows-enhetshantering. Om du loggar ut en användare kan du skydda organisationens data när en Windows-enhet kommer bort eller blir stulen eller om användaren har glömt att logga ut från sitt Google-konto

Hej När jag loggar in i windows vill Microsoft att jag använder deras inloggning, men det vill inte jag. Istället har jag skapat ett lokalt konto, där jag loggar in med pinkod, och då måste jag välja detta alternativ varje gång. Hur får jag bort MS-inloggningen som jag får automatiskt när jag log.. Answer. Man kan inte logga ut från en NAS manuellt utan det man behöver göra är att logga ut från allting. Du kan göra detta genom att öppna kommando tolken med admin behörighet genom att h ögerklicka på start ikonen och välj Kommandotolken (Administratör) och skriva in följande Logga ut från vårt Microsoft-ID i Windows 10 Förfarandet är lättare än någon kan föreställa sig, eftersom du bara behöver manipulera vissa knappar som alltid har varit närvarande och. Logga in och sätt igång. Få tillgång till alla favoritprodukter och -tjänster från Microsoft genom en enda inloggning. Med ett användarnamn och lösenord når du alla filer, foton, personer och annat viktigt innehåll, från Office och Windows till Xbox och Skype

Hej! Kan man på ett enkelt sätt logga ut sig efter att man har loggat in sig på en nätverksdisk? Nätverksdisken är en utdelad mapp på en annan Windows-dator Så här loggar du ut från ditt konto i Windows 10 Att ha möjlighet att skapa flera konton på din dator är ganska användbart. Tack.. Ett enda Microsoft-konto är allt du behöver. Få tillgång till alla favoritprodukter och -tjänster från Microsoft genom en enda inloggning. Med ett användarnamn och lösenord når du alla filer, foton, personer och annat viktigt innehåll, från Office och Windows till Xbox och Skype. Windows. OneDrive

Logga ut från ett Microsoft-kont

1. Har man valt att logga in med ett offline-konto så innebär det att man inte är inloggad i alla Microsofts tjänster som existerar på Windows 10 datorn, såsom e-post (hotmail), kalender, Microsoft Store, OneDrive m.m. När man loggar in på med ett offline-konto så kan man välja om man vill ha ett lösenord eller inte
  2. Microsoft-konton är numera standard för att logga in på en Windows-dator, istället för gamla tiders lokalt sparade användarkonton. Det gör att du slipper lära dig två olika lösenord, och gör att kontot automatiskt kan kopplas till tjänster som Onedrive och synkning av inställningar
  3. Appar som hämtas från Windows Store kan installeras på upp till fem datorer med Windows 10. HP rekommenderar att du använder ett Microsoft-konto för att logga in på Windows. Med ett Microsoft-konto, kan du återställa lösenordet med valfri internetansluten enhet när som helst
  4. Ditt Microsoft-konto använder du för att logga in på Windows, Windows Phone och Outlook.com. Du använder det även för att komma åt OneDrive, för att köpa appar i Microsoft Store och för att spela spel på Xbox Live. Enkelt sammanfattat, ett konto du använder för att komma åt tjänster och produkter från Microsoft

Nu rullar Microsoft ut stöd för Android-appar i Windows 11. 2021-10-13 15:19 PC för Alla. Logga in i Windows 10 utan krångliga lösenord. Skippa Microsoft-kontot Att logga in med sin Outlook-adress på datorn är frivilligt Försöker logga in på min Asus dator, som har widows 10, men får upp två dialogrutor, en som säger vi kan inte logga in på ditt konto det här problemet kan ofta lösas genom att logga ut från ditt konto och sedan logga in igen. Om du inte loggar ut nu går filer du skapar eller ändringar du gör förlorade Så jag klickar i logga. Upptäck det nya operativsystemet Windows 11, utforska funktioner i Explore Windows 11, kontrollera enhetskompatibilitet och se hur du kan uppgradera till vårt senaste Windows-operativsystem

Lägga till eller ta bort konton på dator

Ta bort ett Microsoft-konto från Windows 10. NOTERA: Observera att du måste logga ut från kontot först för att kunna ta bort det. Du kan antingen manuellt logga ut eller helt enkelt starta om din dator en gång för att automatiskt logga ut från alla konton Logga ut från Windows 10 Ändra vissa inställningar Windows 10 uppmanar användare att logga ut. Idag kommer vi att berätta för dig hur du utför. Once you're logged in to a different account, follow these steps to remove the unwanted account from your PC. Så här tar du bort ett Microsoft-konto från din Windows 10-dator. För att radera ditt Microsoft-konto på din dator. Logga ut från ett Microsoft-konto Logga ut från ett Microsoft-konto Logga ut från ett Microsoft-konto

Växla från ett lokalt konto till ett Microsoft-kont

Logga in automatiskt med Microsoft-konto i Windows 10 Tryck på Win + R-tangenterna på tangentbordet. Dialogrutan Kör visas på skärmen. Dialogrutan Användarkonton öppnas. Avmarkera kryssrutan som heter Användare måste ange ett användarnamn och lösenord för att använda den här datorn och klicka på Verkställ.. När du installerar Windows 10 eller installerar datorn för första gången kan Windows ha övertalat dig att logga in med ett Microsoft-konto. Microsoft-konto är vanligtvis det du har använt för att logga in på ditt mail på Outlook, Hotmail eller Live. Det var ett alternativ att logga in med ett lokalt konto också, men det brukar gå. Jag har fler konton och vill ju så klart kunna logga in och ut mellan dem. Läsarappen kommer att tas bort från Windows 10 från och med Fall Creators Update (Windows 10, version 1709). Få snabba uppstarter, en bekant men utökad Start-meny och fantastiska nya sätt att få saker gjorda på flera typer av enheter Få ut mer av Start-menyn i Windows 10 Skapa ett Microsoft-konto Microsoft tvingar bort Flash från Windows 10 Windows 10. Stor uppdatering av älskat Windows-verktyg Kundtjänst. Kontakt:08-555 454 00. Bonnier Publications International AS Postboks 54

Missa inte: Microsoft vill säkra Windows 10 - pressar tillverkarna. Därför har Microsoft lagt till ett sätt att kringgå lösenordet för inloggning, men inte för att göra viktiga ändringar: Du kan skapa en pinkod som bara används för just inloggning. Det gör du genom att öppna Start -> Inställningar -> Konton -> Inloggningsalternativ Microsoft krympte Windows 11-uppdateringars storlek med 40 procent. 2021-10-12 13:01 M3. M3 Redaktion Pryltips Logga ut eller växla användare, så ser du det nya kontot på inloggningsskärmen. Det saknar lösenord Med Microsoft-konto kommer man direkt in i Store och appar som jobbar mot Microsofts-servrar (mejl, OneDrive, synk etc) fungerar direkt utan problem, men blir datorn stulen och man inte behöver ange något lösenord för att logga in så får tjuven också direktåtkomst till mejl, OneDrive etc

Logga ut från e-post - support

1. Byt från ett lokalt konto till ett Microsoft-konto Välj Start-knappen och välj sedan Inställningar > Konton > Din information (i vissa versioner kan den finnas under E-post & konton istället). Välj Logga in med ett Microsoft-konto istället. Den här länken visas bara om du använder ett lokalt konto...
  2. Windows 10 x64 Enterprise LTSB. Windows 10 Home, e-Licens finns hos Inet, Sveriges bästa datorbutik! Skulle skriva ut en bekräftelse som kommit med e post. Logga in med valfritt Microsoft-konto: Outlook, Hotmail, Aina från Osby drygar ut pensionen med trissvinsten TV4 I webbläsaren öppnas nu en webbsida från Microsoft. Ordbehandling
  3. Välj Konto > Logga ut för att logga ut ur iTunes med ditt Apple-ID och ta bort åtkomst till ditt innehåll från iTunes. Om du behöver hjälp med att hämta iTunes från Microsoft Store eller att hantera iTunes på Windows 10 kontaktar du Microsoft
  4. I vårt Fråga oss-forum är det åtskilliga som har frågat hur man stänger av lösenordet, så att det går att starta Windows 10 direkt till skrivbordet.. Det är inte speciellt svårt, men det är bara möjligt om du använder ett lokalt användarkonto på Windows 10-datorn. Är användarkontot kopplat till ett Microsoft-konto är det inte möjligt att starta Windows 10 utan lösenord
  5. inloggning från Lokalt konto till Microsoft konto? Det går inte att synkronisera i lokalt konto det är bara grått. När jag försöker ändra till Microsoft konto så skriver jag in
  6. Förvandla Microsoft-konto till lokalt konto - så fortsätt . Öppna inställningarna i Windows 10 Start-menyn. Klicka där på Konton. Klicka nu på Logga in med ett lokalt konto istället. Ange lösenordet för ditt Microsoft-konto och klicka på knappen Nästa. Om du inte känner till lösenordet kan du ta reda på det här sättet
  7. Pinkod eller mitt mail kontos lösenord. Det stod att jag måste begära nytt på någon länk till Microsoft

Windows: Vi kan inte logga in på ditt kont

Logga ut från ett Microsoft-konto Undvik Microsofts kontofälla i Windows 10 - lindasdatorskola Logga in på ditt Microsoft-konto | Microsoft, Tcm, Incoming. Hej, Jag har ett Microsoft konto från min skoltid i England. Men nu när det året är över så varnar datorn om att den inte kan logga in på kontot varje gång jag startar dator. Problemet är att jag inn Skapat september 28, 2016. Efter win 10 uppdat i går kväll har pin-koden bytts ut och jag kan inte logga in på min dator. Detta har programmet gjort själv. Hjälp!!! Både i förrgår kväll och i går kväll har min dator automatiskt gjort windows uppdateringar. När den äntligen hade surrat färdig och så jag startar datorn, som vanligt.

Logga ut användare från Google-kontot på Windows 10

Det finns många sätt att återställa ditt lösenord i Windows 10, vilka alla kan hjälpa dig att få tillbaka ditt konto. Metoden du använder beror på om ditt konto helt enkelt är ett lokalt konto eller ett anslutet till ditt Microsoft-konto, och om du använder ett lösenord eller en PIN-kod för att logga in. Oavsett så har du många alternativ till ditt förfogande, så det finns. Fungerade inte att göra det. Windows kommer upp med ett felmeddelande som lyder: Den här snapin-modulen kan inte användas på den här Windows 10-versionen. Använd verktyget Användarkonton på Kontrollpanelen om du vill hantera användarkonton på datorn. Men det lokala kontot visas inte i Kontrollpanelen, Användarkonton Välj Arkiv och sedan Konto. Välj Logga in och använd dina autentiseringsuppgifter för att logga in igen. Steg 2: Ta bort användarkontot från din Office 2013-profil. Markera ditt namn i det övre högra hörnet av en Office 2013-app (Word, Excel, PowerPoint) och välj sedan Växla konto. Välj Logga ut på skärmen Konton. Leta reda på.

Få bort Microsoft-inloggningen (logga in endast lokalt

1. Få ut mer av Windows 10 med ett Microsoft-konto Hur du kopplar bort Windows 10-licens från ditt Microsoft Logga in på datorn via Microsoft-konto - Microsoft Community. Bekräftat: Windows 10 Setup Nu Hindrar Lokala Skapa Konto Hur man loggar in i Windows 10 med Gmail-konto
  2. Nu rullar Microsoft ut stöd för Android-appar i Windows 11. 2021-10-13 15:19 PC för Alla. tryck på Logga in längst upp i det högra hörnet, Den hittar du antingen i produktkartongen eller så hittar du den i det mejl du fick från Microsoft om du köpte en digital version
  3. istratörskonto med ett lokalt konto. Logga först in med ditt ad
  4. Ladda ned det här spelet från Microsoft Store för Windows 10. Se skärmbilder, läs de senaste recensionerna och jämför omdömen för Roblox
  5. Logga in på OneDrive med ditt Microsoft- eller Office 365-konto

Logga In Microsoft Konto Windows 10 of Harper Wentzell Read about Logga In Microsoft Konto Windows 10 referenceor see Logga In På Microsoft Konto Windows 10 2021 plus Logga In Utan Microsoft Konto Windows 10. Pic Windows 10: Byt Från Ett Onlinekonto Till Ett Lokalt Konto. pic Windows 10 låter mig inte logga in på mitt Microsoft-konto, dator - Detta är ett annat vanligt problem med Windows 10. Vi täckte en liknande fråga i vår Det går inte att logga in på Windows 10 artikeln, så se till att kolla in den för fler lösningar Get more done with Microsoft 365. Create your best work with the latest versions of Word, Excel, and other Office apps. Plus, get 1 TB of cloud storage, document sharing, ransomware recovery, and more with OneDrive. Learn more Från och med Windows 10 November Update kan du nu använda din Windows 8/8.1 eller Windows 7-tangenter för att installera och aktivera Windows 10. Installera först Windows 10 Pro och hoppa sedan över produktnyckeln när du blir ombedd Håll dig ansluten till de spel och gamercommunities som du älskar med ett konto för Xbox. Skapa ett gratiskonto för att få ut så mycket som möjligt av Xbox, var du än befinner dig

Kan det finnas registrering med ett lokalt konto. För detta har jag gjort i inställningarna kontoinställningen för Windows 7 64 bit på Windows 10. god dag gemenskap, Jag har följande problem: Jag har ringt en uppgradering och knappen Logga in med ett Microsoft-konto. Det verkade grafiskt ansluta och det verkade hälsningar Rolf Läs. Just sign in and go. Access your favorite Microsoft products and services with just one . From Office and Windows to Xbox and Skype, one username and password connects you to the files, photos, people, and content you care about most Följ stegen nedan för att logga ut från ditt Netflix-konto på din enhet. Netflix webbplats. Använd den webbläsare du föredrar och gå till netflix.com. Netflix är tillgängligt i HDR på Windows 10- eller Windows 11-datorer med webbläsaren Microsoft Edge eller Netflix-appen för Windows Logga ut. 4. Du kan nu logga in med administratörskontot. Uppdatera Windows 10 till version 21H1 Ladda ner Windows 10 ISO gratis från Microsofts hemsida Hur man ändrar bakgrundsbild på låsskärmen i Windows 10 En lista över alla äldre versioner av Windows 10 Detta verkar inte funka i Win 10! Nån som vet hur man.

Logga ut från ditt användarkonto och logga in med det Microsoft-konto som du just har lagt till i Windows 10. Du måste ange Microsofts kontolösenord och klicka eller knacka på Skicka in pilen bredvid lösenordsfältet. Vänta några sekunder eller minuter, tills Windows 10 konfigurerar den nya användarkontomiljön TIPS: Logga in i Windows utan att behöva skriva in något lösenord. Skapa ett Microsoft-konto Adobe Flash Player har sedan årsskiftet fasats ut och nu avinstallerar Microsoft Flash även från Windows 10. Så kommer det att gå till. Windows 10 Windows 10: Byt från ett onlinekonto till ett lokalt konto. När du ställer in Windows 10 för första gången,systemet kommer att be dig att skapa ett nytt Microsoft-konto eller logga in på ett befintligt. gå tillbaka till inställningsfönstret och klicka på Logga ut och avsluta knapp med det nämnda Outlook-kontot, klicka sedan på menyn (punkter) ovan och välj Onedrive. du inaktiverar inte något där. Det kan göras med . Synkronisera Windows 10-inställningar: Du kan också inaktivera ett rent, fräscht Windows 10 utan någon arv från en förinstallation Om du enkelt uppgraderade till Windows 10 Pro Pack från Windows 10 Home kan du överföra det med en digital licens. Detta är möjligt eftersom, trots att Pro Pack är en uppgradering, det är en detaljhandelslicens som är kopplad till Microsoft-kontot som det köptes med. För att överföra en produktnyckel till en ny dator som kör Windows 10

Hur ta bort behörighet/Logga ut från nätverksresurs

1. istratörsbehörighet. Försök att skriva ut från Word igen. Om utskriftsproblemet i Word inte uppstår när du startar Windows felsäkert läge kan du använda samma steg för att felsöka efter att du har gjort en ren start för att avgöra källan till problemet
  2. Logga ut från klienten. Öppna dina inställningar för Dropbox-klienten. Klicka på fliken Konto . Klicka på Logga ut . Har du kopplade konton klickar du på Logga ut intill kontot du vill logga ut från. Kontona förblir kopplade och det andra kontot är fortfarande inloggat. Bekräfta genom att klicka på Logga ut igen
  3. En av de mest framträdande var Windows 10 S, ett begränsat läge som bara låter dig installera programvara från Windows Store. I början av 2018 föll Microsoft Windows 10 S som en dedikerad OS-smak och introducerade S-läge istället. Nu kan tillverkare välja att skicka sina enheter med Windows 10 S-läge aktiverat
  4. Forum Mjukvara Microsoft Windows Tråd. logga ut från smb. 1. Sök. Skriv svar 2004-03-19 09:21. Trädvy Permalänk. BananJan. Medlem ♥. Plats Växjö Registrerad Maj 2002 logga ut från smb. Hej! Jag undrar om det går och isåfall hur man loggar ut från en smb share med xp. Tack på förhand!!!! Rapportera Redigera. Citera.

Logga ut från Microsoft ID i Windows 10 Gadget nyhete

Microsoft-konto Logga in eller skapa ett konto idag

Så här tar du bort ett Microsoft-konto från Windows 10 Skulle du av någon anledning byta lösenord på din hotmail så byter du alltså även på Microsoft-kontot. Det är viktigt att komma ihåg sedan när du ska logga in i datorn för du har ju bytt lösenord på den också om du loggar in med ett Microsoft-konto Logga ut från ett Microsoft-konto 19 mar . 2020 S ver bytte frn microsoft sen lokalt konto. bild Elev - Ladda ned och logga in på dina Office365-appar | iPad. Ladda ned Windows SDK för Windows 10. Ladda ned appen Företagsportal för Windows 10 från Microsoft Store för företag enligt tidigare beskrivning. Signera appen Företagsportal för Windows 10 genom att köra skriptet med de indataparametrar som beskrivs i skripthuvudet, enligt tabellen nedan. Beroenden behöver inte överföras till skriptet

Logga ut från en annan dator. Om du har glömt att logga ut från e-postkontot på en annan dator kan du göra en fjärrutloggning från Gmail. Öppna Gmail. Klicka på Information Logga ut alla andra webbsessioner längst ned till höger. Tips! Om du använder en offentlig eller delad dator ska du alltid logga ut från Google-kontot innan du. Det går bara att använda 15 IMAP-anslutningar per konto. Felmeddelandet För många samtidiga anslutningar kan visas om du tar emot meddelanden från Gmail i flera e-postklienter samtidigt. Om du använder samma Gmail-konto på flera e-postklienter eller enheter testar du att stänga ned eller logga ut från några av dem

Logga ut från nätverksdisk - Microsoft Communit

1. För att bättre skydda ditt Microsoft-konto är det lämpligt att aktivera tvåfaktorsautentisering. I dessa instruktioner visar vi dig hur du gö
  2. Prissättning för den universella identitets- och åtkomsthanteringstjänsten. Azure AD erbjuder inbyggd, villkorsstyrd åtkomst och information om säkerhetshot för alla dina användare. Utforska prisalternativen för att hitta den version som passar för dina behov. Se Azure Active Directory-prissättning
  3. Autentiseringsproblem med Microsoft-konto i Windows 10 Microsoft-autentiseringsproblemet är ett av de vanligaste eftersom.
  4. Become an Insider: be one of the first to explore new Windows features for you and your business or use the latest Windows SDK to build great apps
  5. Hämta iCloud för Windows. Med iCloud för Windows får du tillgång till bilder, videor, e-post, din kalender, filer och annan viktig information på mobila enheter och på din Windows-dator. Hämta iCloud för Windows från Microsoft Store

Aktuellt. Microsoft Learn. Oavsett om du är nybörjare eller har lång erfarenhet kan du ha nytta av våra praktiska övningar som hjälper dig att snabbt nå dina mål, med bättre självförtroende och i din egen takt Du kan också använda Windows med ett lokalt konto, men det är trevligt att ha Microsoft-kontot för fördelar som att spara personliga inställningar, ladda ner appar från Windows Store och synkronisera Edge-lösenord. Använder du ett Microsoft-konto eller ett lokalt konto med Windows 10? Berätta varför du föredrar en över den andra windows 10 vi kan inte logga in på ditt konto. windows 10 vi kan inte logga in på ditt konto Expand your Outlook. We've developed a suite of premium Outlook features for people with advanced email and calendar needs. A Microsoft 365 subscription offers an ad-free interface, custom domains, enhanced security options, the full desktop version of Office, and 1 TB of cloud storage Logga in på ditt Microsoft-konto på Windows 10-enheten som du vill ladda ned appen till. Ångrar djupt att jag inte började med det här för 15-20 år sedan. Elektroniska körjournaler som klarar Skatteverket krav

I Windows OOBE (out-of-box experience) går det inte att ansluta en lokal AD-domän (Active Directory). Om du planerar att ansluta en dator till en AD-domän under installationen bör du följa länken Konfigurera Windows med ett lokalt konto. Du kan sedan ansluta till domänen från inställningarna på datorn 107083. Återinstallera produkterna VARNING! Om McAfee-produkten var förinstallerad på datorn: Aktivera McAfee-prenumerationen innan du försöker ta bort produkten. VIKTIGT: Ladda alltid ner en ny kopia av MCPR innan varje användning. Valideringen är skiftlägeskänslig. Klicka på Nästa . Det här steget förhindrar oavsiktlig användning av MCPR

Windows 10, version 21H1 (10.0.19043) Windows 10 SDK, version 2104 (10.0.20348.0) Visual Studio 2019 (den senaste versionen från 2021-08-19) med arbetsflöden för UWP, .NET-skrivbord och Azure aktiverade samt tillägget Windows Template Studi Ladda ner macOS Catalina och få en helt ny underhållningsupplevelse. Dina låtar, poddar och ljudböcker överförs auto­matiskt till de nya apparna Apple Music, Apple TV, Apple Podcasts och Apple Books där du även fortsättningsvis har tillgång till höjdpunkterna i iTunes, bland annat allt du har köpt, hyrt och importerat Med ett Microsoft-konto kan du logga in på Microsofts produkter, Om du lägger till ditt Microsoft-konto på en Windows-enhet används även några av dina anpassade Microsoft 365-inställningar när du loggar in på Office.com. När du loggar ut från Microsoft 365,.

Logga in i OneDrive-synken för Windows 10Lokala konton i Windows 10 verkar vara på väg bort

Så här loggar du ut från ditt konto i Windows 10 ️ IK4

Microsoft Windows är ett samlingsnamn för flera familjer av operativsystem med mycket bred spridning på persondatorer, handdatorer och på senare tid även mobiltelefoner.Det är skapat av Microsoft och är företagets flaggskepp, tillsammans med Office-produkterna.Namnet Windows (engelska för fönster) syftar just på systemets grafiska användargränssnitt med fönsterhantering Att logga ut från ditt Google-konto från andra enheter är en enkel process. Det enklaste sättet att göra detta är att ändra ditt lösenord enligt beskrivningen i den här handboken. Om du vill ha mer kontroll över vilka enheter som är inloggade med ditt Google-konto, erbjuder Google dig möjligheter att visa anslutna enheter och ta bort åtkomst via en kraftfull instrumentpane Om du har köpt något från Apples webbplats, beställt en fotobok eller har ett iCloud-konto så har du redan ett Apple-ID. Logga in i iTunes Store När du har ett Apple-ID kan du logga in till iTunes Store och köpa musik och video, visa och ändra kontoinformationen och se gjorda inköp Logga in på Gmail. Lägga till eller ta bort kategorier och flikar i inkorgen i Gmail. Byta lösenord eller återställa lösenordet. Skapa ett Gmail-konto. Byta till Gmail från Microsoft Outlook. Lägga till ett e-postkonto i Gmail-appen. Ändra inställningarna för Gmail. Ändra e-postaviseringar. Du kan inte logga in på Google-kontot Swedbank och Sparbankerna. Sidinnehåll har laddats. Ett oväntat fel uppstod

12 irriterande detaljer i Office 2013 – så fixar du dem